Peninsula Hot Springs

Nu är vi mitt inne i tentaperioden! Nästa vecka har jag mina första prov, veckan efter det har jag mitt sista prov och har då klarat av hela den termin som för några månader sedan verkade vara väldigt mycket längre än vad det känns som att den varit nu i efterhand. Filip har sina prov under den sista veckan av tentaperioden.

För att slappna av och ladda batterierna ordentligt åkte vi till Peninsula Hot Springs i lördags. Det var underbart! I tre timmar badade vi i varma pooler med mineralvatten (det låter lite lustigt på svenska) och kände oss riktigt uppmjukade efteråt.

En av poolerna låg högt upp på en kulle och därifrån kunde man se ut över Mornington Peninsula som är väldigt vackert!

Jag tog inga egna bilder men här ser ni poolen jag berättade om och utsikten därifrån.

Peninsula Hot SpringsBilden kommer från Peninsula Hot Springs hemsida.

Hoppas att ni har det bra hemma!

2 thoughts on “Peninsula Hot Springs

  1. Jurdidik-skada att ha källreferenser på bilderna..? haha. Det ser underbart ut! Lycka till med tentaplugget, jag håller mina tummar för dig! kram

    • Haha ja det är möjligt 😉 Väldigt mycket av det riskbedömande tänkandet kommer nog därifrån!

      Tack! Denna veckan är det bara tisdag + onsdag kvar nu, sedan prov torsdag och fredag. Sedan en veckas plugg till och prov fredagen därefter. Sedan är det SEMESTER i 1,5 vecka 😀 Och sedan pick-nick-dags! KRAM

Kommentera

